درمان مناسب برای نفریت لوپوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان مناسب برای نفریت لوپوس

لوپوس درمان نفریت باید به فردی طراحی شده و تنها باید بر روی علائم بستگی ندارد. علائم نفریت لوپوس تنها تظاهرات بالینی آسیب کلیه، و نه علل واقعی مشکلات کلیوی است. بنابراین، اگر درمان فقط در بهبود یابنده نفریت لوپوس متمرکز، اثر درمان است در دراز مدت راضی نیست.

به عنوان یک عارضه لوپوس اریتماتوی سیستمیک، نفریت لوپوس ارتباط نزدیکی با سیستم ایمنی غیر طبیعی است، که علت اصلی لوپوس اریتماتوی سیستمیک. سیستم ایمنی ذاتی ما، ما را از ویروس ها و باکتری های مختلف محافظت می کند، اما به محض او ضعیف و یا آسیب دیده است، آن است که در مقابل آنتی ژنهای است. تحت این شرایط، آنتی ژن های ما حمله به بدن و به شکل کمپلکسهای ایمنی با آنتی بادی به دست آمده با استفاده از ارگانیسم است. این کمپلکسهای ایمنی را به خون و موجب التهاب به طور مستقیم. زمانی که اندام ما، مانند پوست و استخوان آسیب دیده، التهاب، لوپوس اریتماتوی سیستمیک تشخیص داده میشود.

نفریت لوپوس رخ می دهد که کمپلکسهای ایمنی به تسلیم در کلیه ها و باعث التهاب. بنابراین، درمان نفریت لوپوس باید یک تابع باید برای جلوگیری از التهاب، حذف کمپلکسهای ایمنی عادی کمپلکسهای ایمنی و تقویت سیستم ایمنی بدن.

برخی داروهای خوراکی، مانند داروهای سرکوب کننده ایمنی اثرات سریع در توقف التهاب در نفریت لوپوس نشان می دهد، یک درمان گیاهی چینی موثر در تنظیم سیستم ایمنی بدن شده و افزایش ایمنی و فن آوری های پیشرفته تصفیه خون مانند تعویض پلاسما و جذب ایمنی کمک به پاک از مواد مضر دور از خون سرعت و کارآمد. اما، متاسفانه، هیچ درمان است که می تواند همه کار انجام وجود دارد. در حالی که امید برای نفریت لوپوس وجود دارد، به عنوان سلول های بنیادی با موفقیت همراه شود بیماری های دهان، طب چینی و فن آوری تصفیه خون.

در سلول های بنیادی، داروهای سرکوب کننده ایمنی، طب چینی و تصفیه خون نقش های مختلف در کل دوره درمان بازی، و آنها غیر قابل تعویض هستند. با توجه به شرایط از نفریت لوپوس بیماری، داروهای سرکوب کننده ایمنی، پزشکی و تصفیه خون از فن آوری های چینی در مراحل مختلف استفاده می شود. از طریق عمل ترکیب این داروها، برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها، مجتمع های ایمنی پاک، و مصونیت است تا حد زیادی در همان زمان افزایش برای جلوگیری از تکرار نفریت لوپوس.

درمان نفریت لوپوس راست اجازه می دهد تا بیماران به زندگی می کنند تا زمانی که آنها نیاز دارند، و چه چیزی بیشتر، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بالا و بدون دیالیز و پیوند کلیه زندگی می کنند.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ: 86-18203204121





:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: